ponedeljek, 2. avgust 2010

Kosilo: krompir in kumarična omaka

Ahooj:)

No, danes sem spet kuhala:) Podobno kot včeraj, le da sem danes uporabila kumare:)... No, pa sem porabila vso zelenjavo, ki se je potikala po hladilniku:) ....

Recept:
3 srednje velike kumare
1 velika čebula
3 stroki česna
2 velika paradižnika
paprika v prahu (po okusu)
poper (po okusu)
peteršilj
bazilika
paradižnik v tubi
kisla smetana

Najprej sem vso zelenjavo narezala ter posolila. Kumare sem olupila in naribala, ter solila, da so spustile vodo in jih kasneje ožela.
Najprej sem popražila čebulo in česen, da sta dobila značilno rumeno barvo. Kasneje sem dala v ponev še kumare in paradižnik in vse pražila na zmernem ognju 5 minut. Nato sem v ponev dolila 1 kozarec vode in dodala peteršilj, žličko paprike v prahu, ter vse to dušila 10 minut, na normalnem ognju. Vsake toliko časa sem odprla pokrov in vse dobro premešala.



Po 10. minutah sem dodala baziliko (bazilika se vedno dodaja na koncu jedi), paradižnik v tubi. Vse sem dobro premešala in na koncu dodala še kislo smetano ter kuhala še 3 minuti. Omaka je bila končana:)



Poleg kumarične omake sem naredila še krompir. Zase sem pustila krompir v kosih, za starše pa sem naredila pire krompir.


Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar