četrtek, 20. januar 2011

Shopping: Mask, body scrub, Kenzo (FlowerByKenzo)

Hej:)

Malo sem gledala po svoji kozmetiki in ugotovila, da mi je zmanjkalo moje najljubše toaletne vode (Kenzo). Prvič se mi je zgodilo, da sem res celo flaško porabila, ker ponavadi se mi parfumi samo prestavljajo iz ene police na drugo. Hitra intervencija v bližnji Müller je odnesla kar nekaj €....

Kenzo: FlowerbyKenzo <3 (28€)
Dve maski za lase: ena za rjave lase in povrnitev sijaja, druga pa za zaščito pred zunanjimi vplivi...
Masko znamke GUHL (2,99€), sem preizkusila danes. Všeč mi je, ker je delovanje maske zelo hitro, saj jo je potrebno imeti na laseh samo 1 minuto. Vonj je preprosto omamen. Kljub temu, da sem si lase umila tudi s šamponom, voham dišavo maske... 
Lasje so volji, svetleči, mehki... Me prav zanima kako bi se ta maska obnesla skozi daljšo uporabo. Vsekakor bom nakup še ponovila. 
Masko za rjave lase (2,99€), pa sem pred časom že kupila. Malo je obarvana, kar povzroči pravo malo packarijo. Ampak kolikor se spomnem mi je lase nekako poživila. Moja barva je bila še bolj sijoča. Ko jo ponovno preizkusim, bom podala svojo oceno...
 Kupila sem si še Body Scrub, ki zelo lepo diši po malinah:) Sicer ne maram preveč odišavljenih gelov, ampak ok... ta se je pač znašel v moji košarici:) .... Ne vem kako je pristal tam:) hehe...
Tudi ve uporabljate masko za lase? Katera vam najbolj odgovarja? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar