petek, 11. februar 2011

Kosilo: riž in mehiška priloga :)

Že kar nekaj časa nisem kuhala... Zato sem se odločila, da v nedeljo končno malo pocrkljam moje doma in jim pripravim eno zdravo kosilo:).... Oči najprej nad to idejo ni bil navdušen, saj je mislil, da bo jedel samo zelenjavo, ampak je na koncu pohvalil mojo kuho:)
No, pa pojdimo po korakih. (na sliki so označene številke)...
1. Najprej popražimo česen in čebulo, 
2. na kocke narežemo piščančja prsa in jih začinimo z vegeto,
3. Narežemo papriko na majhne koščke. Uporabila sem papriko iz večih barv.
4. Začinjeno meso in korenček vržemo v ponev. Najprej nekaj časa pečemo, da se meso obarva, nato zalijemo z vodo in vse skupaj dušimo toliko časa, da celotna voda izpari.
5. Ko voda izpari dodamo vso zelenjavo (papriko in paradižnik) malo premešamo in spet zalijemo z vodo.
6. Začinimo z mehiško mešanico začimb Jucatan, baziliko in svežim peteršiljem.

Za prilogo skuhamo riž in lepo postrežemo na krožnik. Jaz sem za solato naredila motovilec s česnom:)
Mislim, da sem za vse skupaj porabila približno 45 minut.
Res je bilo dobro....
Dober tek:)

2 komentarja:

  1. njami njami, e sad sam ogladnila :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmm, zgleda super :) tud jst sem lačna postala, čeprav sem ravno jedla :)

    OdgovoriIzbriši