petek, 9. september 2011

Shopping: OWL necklace

Hej hej!

Spet imam eno novo pridobitev in sicer sovico iz trgovine Grain de malice. Drugače stane 14,95€, pa sem čisto po naključju naletela na 20% akcijo (pri nakupu dveh stvari je vsaka znižana 20% - mami si je pa kupila majico).
To verižico sem si ogledovala že nekaj časa....pa se nisem nikoli odločila za njo... Zdaj pa je končno MOJAAA:) Vam je všeč?


Imate radi motive s sovico?

4 komentarji:

  1. Čudovita verižica! sama imam zelo rada motive s sovico, čeprav nimam sama niti enega. Ne vem kako to.
    Mi je pa ful škoda, da so vse te verižice na ketnice, jaz pa se ketnic izogibam zarad lepotične pike na vratu :\

    OdgovoriIzbriši
  2. lol, imam i ja sovicu, i prsten i ogrlicu, malo je drugačija od ove tvoje ;-D
    ali tvoja je krasna :-D

    OdgovoriIzbriši