petek, 20. april 2012

Mix: I'm studying right now :/

Hej hej!

Danes je tak čuden dan - najprej dež, nato sonce :) jaz pa že polovico dneva za knjigo (no, lažem - kakšni dve uri pa res, haha). Prej sem pa bila v službi:)

Spodaj so pa slike mene žalostne, ker se moram učit in pa mojega pogleda čez okno:) Aja pa še slika mojega kosila - I juuust loveeee mexican food:)

Oblečena sem pa v najbolj topel termo pulover in pa trenerko:) haha kaj mate pa ve ponavadi doma oblečeno?

2 komentarja:

  1. O mljask, kosilo zgleda fantastično! Si to zavila v Penasa ali si si doma spekla? Potem prosim za recept! ;) Si pa bolj pridna kot jaz, bi se tudi že morala učiti, pa kar ne dobim energije ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej hej:) ne nisem pekla :) uh ni casa se za kuhanje:) drugace pa sem bila to v mercator siska v restavraciji terasa mexicana :) ful dobro pa tudi na bone imajo :)

      Izbriši