nedelja, 8. april 2012

Mix: My week in pictures :)

Hej hej!

Ne bom veliko pisala...naj slike povejo svoje... :)

Odprta je sezona jagod:
 Velikonočni zajček je tudi mene obiskal:
 Spanjeee (na sliki motiv na posteljnini):
 Učenje (this sucks):
Kakšen je bil pa vaš teden?:)

6 komentarjev:

  1. Joj ti zajčki so tako luštni, jaz sem jih tudi kupila, ampak ne bo noben zame ostal. :D
    Uspešno učenje ti želim! Jaz imam še en teden prakse pred sabo in se mi sanja ne, kako se bom potem nazaj navadila na faks, to mi je čisto preveč všeč. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, zajčki so super:) Tudi niso ostali pri meni:( ker trenutno ne smem jest tega zaradi težav z želodcem:) ampak ok,..:) ja, učenje mi ne gre od rok/možganov:) hehe.. kje pa delaš?:)

      Izbriši
    2. Oh boga, težave z želodcem so res bedne, jaz se še vedno sestavljam skupaj. Upam, da boš hitro zdrava! :)
      Na osnovni šoli - malo opazovanj, malo poučevanja. :) Res sem se našla v tem, en teden že kar skačem naokrog polna energije. :D

      Izbriši
    3. ja, res rana na želodcu res ni prijetna zadeva:( ...ampak sej bo:) Aja luštno delo:) verjamem, da ti dajo otroci energijo:) hehe sploh, če niso tečni:)

      Izbriši