sobota, 1. september 2012

Mix: Paula's choice for smooth skin

Živjo,

S Paula's choice kozmetiko sem se spoznala pred nekaj časa. Pol leta nazaj, če sem natančna. Prijateljica jo uporablja že kakšno leto in ko je poslušala moje nerganje nad nečisto kožo je rekla "pa daaaj probaj že ta tonik in gel!". Tudi pri njej sem opazila razliko na koži, zato sem se odločila (sicer skeptično), da dam tem izdelkom možnost. 

Za oba izdelka sem takrat dala cca 38 EUR (cene se žal ne spomnim več, vsekakor pa se mi je zdelo to takrat preveč). Ampak odkrito povedano, se zdaj temu samo smejim, ker se res izplača. Oba izdelka imam še danes pa čeprav je od nakupa minilo že več kot pol leta. Gel je do polovice izpraznjen, tonik pa je čisto pri koncu uporabe. Izdelkov se res ne uporabi hitro. 

Gel z 8% alfa hidroksi kislin za normalno oz. suho kožo sem na začetku uporabljala enkrat na teden, včasih vsak drugi dan. To je bilo predvsem odvisno od mozoljčkov na mojem obrazu. Na začetku sem si gel namazala po celotnem obrazu ampak sem hitro ugotovila, da mi izsuši kožo na predelih, kjer je koža čista. Zdaj ga uporabljam samo na kritičnih mestih in to zvečer. Ko gel nanesen na mozolj, me malce zapeče. Ko se vpije v kožo ostane tak svilnat občutek. Tudi mozolj se hitro vda v usodo in se posuši. 

Tonik z 2% salicilno kislino za kožo nagnjeno k mozoljem uporabljam skoraj vsak dan zvečer, včasih tudi kdaj čez dan. Po uporabi imam občutek, da je moja koža odlično nahranjena. Če tonik uporabim zvečer imam zjutraj res lepo gladko kožo. Včasih, ko pridem iz službe, si odstranim make up (no to je moja stalna navada) in si na kritična mesta nanesem še malce tonika. Tako si pospešim sušenje mozoljev in celjenje kritičnih predelov. S tem mislim tudi na to, da zbledijo lise mozoljev. Koža ima spet enakomeren ten. 

Kaj lahko rečem po polletni uporabi teh izdelkov? 

Plusi:
+ po uporabi je koža svilnata
+ mozolji relativno hitro izginejo
+ lise od mozoljev zbledijo 

Minusi:
- po uporabi gela me koža na kritičnih predelih malce zapeče


Pred kakšnim mesecem pa sem dobila priložnost probati še Paula's choice vlažilno kremo za normalno oz. suho kožo. Na Facebook strani Paula's Choice Slovenija sem zasledila poziv za vse slovenske blogerke. Seveda sem se javila za objavo na mojem blogu in tako so mi poslali po pošti to kremo in še nekaj testerjev.

Krema stane 23,45 EUR, kar je za moj študentski žep kar veliko. Sploh glede na velikost kreme (60ml).    
Kremo sem cel mesec uporabljala zjutraj in zvečer. Ne uporabi se je veliko in zelo lepo se razmaže po celotnem obrazu. Tudi po uporabi tega izdelka imam lep gladek svilnat in zdrav občutek. Kremo ponavadi stisnem samo na konico prsta in to mi zadošča za celoten obraz. Naknadno bom napisala koliko časa sem potrebovala, da sem po redni uporabi izpraznila celotno tubo (trenutno je še skoraj polna).

Kaj lahko rečem po enomesečni uporabi te kreme?

Plusi:
+ lepo se vpija v kožo
+ kožo lepo nahrani
+ svilnat občutek po uporabi
+ ne uporabi se je veliko

Minusov v tem trenutku ne najdem, lahko bi omenila samo ceno, pa se mi tudi ne zdi tako pretirana, glede na to, da se krema ne uporabi tako hitro.


Po pošti sem prejela še nekaj testerjev, ki jih moram še uporabiti:


Tudi vi uporabljate to kozmetiko? Kakšni so vaši vtisi?

4 komentarji:

  1. Sem slišala dosti pohval za to kozmetiko, ampak se mi zdi, da imajo kar visoke cene :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mhm, tudi pri meni je bila cena tista, ki me je odvracala stran od nakupa... Ampak dejansko ze pol leta nisem nic drugega kupila, tako, da mi je sprejemljvo ;)

      Izbriši
  2. upam, da ob uporabi kislin uporabljaš tudi kvaliteten in visok spf (mogoče bi bilo dobro to omeniti za tiste, ki ne vejo, da je potrebno)

    OdgovoriIzbriši
  3. O hvala za komentar. Seveda uporabljam kremo s spf zascito. Imam kar aven kremo s 30 faktorjem, ki se jo kupi v lekarni. Takoj jutri bom dopolnila clanek, zdaj se odpravljam ze spat :) se 1x hvala :)

    OdgovoriIzbriši