sobota, 15. september 2012

Nail of the day (NOTD): Max factor Fantasy fire

Živjo :)

Ker so moji nohti trenutno kar brez laka za nohte vam pokažem staro manikuro. Pred časom sem si kupila ta lep lak od Max factorja z imenom Fantasy fire. Tako različno se odseva na različnih svetlobah, da ga je izredno težko poslikati in pokazati realni izgled laka. Lak je slabo prekriven. Za polno prekrivnost potrebuje kar tri sloje, kar je zame preveč, ker sem vedno štorasta in si uničim manikuro še predno se mi posuši. Ker pa je res čudovit sem se odločila, da ga bom uporabljala kot nadlak. Spodaj pa so slike, kako izgleda lak samostojno :). Kot, da bi gledal različne lake za nohte kajne?



Seveda sem svoje nohte slikala v knjižnici med zapiski :) Joj joj kaj vse človek počne med tem, ko se uči :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar