četrtek, 24. januar 2013

Mix: I'm not a morning person... coffee please!

Dobro jutro,

To objavo sicer pišem zvečer, objavila pa se bo samostojno zjutraj :) Torej verjetno so za mano že 4 ure dela v službi (delovnik se mi začne ob 7.00, bujenje pa ob 6.00) in tudi prva skodelica kave je že v mojem sistemu. Seveda ne na tešče, ker bi moj želodec kar zajokal, če ne bi prej dala enega koščka kruha vase. 

Sicer imam občutek, da kava nima nobenega posebnega vpliva name, je zgolj nek ritual. Mi je tudi dobrega vonja in okusa. Da bi pa imela nek občutek budnosti, poživitve pa res ne morem trditi. Če sem zaspana mi tudi najbolj močna kava ne pomaga :)  

Zadnjič mi je zapasala prava bela kava z veliko pene :) ker si jo seveda v službi ne morem pripraviti (časovna stiska, ni pripomočkov), sem s svojo skodelico odšla eno nadstropje nižje, v Kafetarijo, kjer sem jih prav ljubko in prijazno prosila, če bi mi lahko v mojo skodelico pripravili belo kavo. Šef te Kafetarije se je prav prisrčno in od srca nasmejal, ker sem prišla tako boječa prosit čisto navadno stvar. Pripravil mi je ekstra močno kavo z veliko pene :) mmmmm tudi na sliki res dobro zgleda a ne? Pa moj Milka kozarček vedno zmaga :)


Malce za šalo, malce za res:



Kaj pa vi? Ste kofetarji ali ne?

16 komentarjev:

  1. Kava redko, obvezno pa pravi čaj - če ima človek nizek pritisk brez tega ne gre :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ta trenutek tudi jaz pijem pravi zeleni čaj :)

      Izbriši
  2. Zeleni čajčki so zakon! Mene je kava vedno uspavala in mi kradla energijo..vsaj topla, če je iz hladilnika potem je boljše. Ampak vseeno sem se jo odvadila pit..oz jo pijem le občasno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja tudi zeleni čaji so super :) jaz kar oboje pijem :) hehe

      Izbriši
  3. Zame jo čez mojo domačo kavico ni. Ravno zdajle jo srebam, tako z mlekom, ravni prav toplo :) Drugače pa tudi name kava nima nobenega vpliva :)

    Lep dan ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi pri meni je kava bolj navada, kot da bi bila tako dobra, da se ji ne bi mogla upreti. :-). Pa se ta je ponavadi samo zjutraj pred delom in bela. Razen ob ponedeljkih, takrat sem tako zamorjena in zaspana da potrebujem crno. Samo to mi pomaga da se malo spravim k sebi. :-)

    Sicer mi je pa najboljsa pri nas v vaskem baru Marjanca. Simon ki dela tam zna narediti najboljso. Pa se v dobro voljo te zna spraviti. :-)

    Lep dan ti zelim. Xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sej pomoje je pri večini tako:) neka navada...

      Drugače pa se strinjam:) ponavadi naredi postrežba dan lepši:) hehe

      Izbriši
  5. Imam občutek, da sem edina oseba na svetu, ki ne mara kave. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe nisi, nisi :) tudi moj fant je eden tak :) haha :)

      Izbriši
  6. Tudi jaz nisem jutranji človek. Če nimam nastavljene budilke,se pred 9. skoraj nikoli ne bom zbudila. Nimam pa navade, da bi vsako jutro pila kavo. Pijem jo le takrat, ko gremo kdaj ven na pijačo ali pa ko delam celo noč. Takrat mi nekako pomaga, da ostanem budna vso noč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha..ja, če ni budilke, se tudi jaz pred 9.00 ne zbudim:) Recimo, da mi je že uspelo ob pol 10 :) prej pa definitivno ne:)

      Izbriši
  7. haha :D js sem tudi včasih vsako jutro obvezno mogla kavo spit, ampak pol sem se odločla da je tega dost in da neham. In zdej sem se pridno odvadla in si mogoč jo naročim enkrat na mesec :D Tvoja milka šalčka pa čist zmaga :D lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja tudi jaz jo redko popijem, ampak zadnjič mi je res zapasala:) Milka šalčka pa zmaga, sploh zato, ker se mi cel dan lušta čokolada :) hehehe

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. a ne :) sem jih celo prepisala pa slikala :) tako, da moja ne-tako-lepa pisava nrdi svoje :) hehe

      Izbriši