ponedeljek, 14. januar 2013

Recipes: "To Muffin or not to Muffin" (muffins with fruits)

Hej hej,

ta vikend sem si vzela čas za pečenje in kuhanje.... Naredila sem bolj zdrave muffine (recimo). Uporabila sem sadje iz nesladkanega kompota (hruške, breskve - bio kompot) in pa namesto sladkorja sem uporabila med in banano. Muffini so bili na koncu zelo kompaktni. Naslednjič bom dodala še malce več sadja, da bodo še bolj sočni. 

"To Muffin or not to Muffin"

Recept:
250g moke
2 jajci
1 palčka vanilije
1 pecilni prašek
30ml olja (drugače v receptu piše 80ml olja)
1 kislo smetano (drugače dodam jogurt, ampak sem jo morala porabiti, da se ne pokvari)
3 žlice medu in ena banana

Olje, vsebino vanilijeve palčke, jajci, kislo smetano, med in banano sem zmiksala skupaj in nato dodala moko s pecilnim praškom. Na koncu sem primešala še sadje iz kompota.

Vse skupaj sem pekla v ventilacijski pečici na 180°C  in sicer 25 - 30 minut.




Obiski so vse pojedli :) Še en mi je ostal za današnji zajtrk :) Drug teden bom spekla še malo bolj dietne muffine, brez jajc, ker jih načeloma ne bi smela jesti :).

A ste tudi vi kaj pekli čez vikend? :)

8 komentarjev:

  1. njam njam. :D ful so dobri, že na splošno jih imam zeo rada. sama jih pečen takšne takšne s koščki jagod. :)

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja jaz tudi:) sveže jagode, maline itd.. :) s sadjem je nasploh super...sploh svežim:) mmmm :)

      Izbriši
  2. Še bolj dietno ? glede na tvoje slike si fantastična ko bi vsaj jaz mela tako postavco!:)
    Pridem enkrat poskusit ker jih kar skozi ekran voham !
    Super blog:)

    p.s seveda mam preveč kil če pa se mi vse lušta
    Majči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe.... ja hvala:) ni čisto tako, ampak se ne pritožujem:) drugače pa nisem mislila dietno (kot shujševalno), ampak dietno (kot želodčno dieto), ker ne smem vsega jest (mlečnih izdelkov, jajc itd.)... :)

      hvala za lepe besede:)

      Pa važno, da uživamo:) Človek še prehitro shujša, če je kaj bolan... :(

      Izbriši
  3. Joooj, jaz že tolk časa nisem muffinov delala... Bo treba spet mal za štedilnik. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe :) ja kar spravi se:) da bomo gledali čez ekran in se nam bodo sline cedile :)

      Izbriši
  4. oo super :) hvala za tale receptek :)

    OdgovoriIzbriši