nedelja, 3. marec 2013

Instagram: February in pictures

Hej hej,

Všeč mi je ideja o Instagram objavah, ki sem jih zasledila pri drugih blogerkah. Res sem ena velika ponavljanka-zastavljanka (haha), ampak si res ne morem pomagat.  Tako, da je tukaj moj prvi Instagram post. 

Moj mesec februar v Instagram fotkah :) 


1. in 2. Sprehod okoli Koseškega bajerja
3. Milka krava, ki sem jo dobila od prijateljice :)
4. MMS for my boyfriend :)
5. Najlepša rožica za valentinovo
6. Zajček, ki sem ga kupila v Kik-u za mojega očija
7. Moje ustvarjanje, ko mi je dolgčas
8. Balea Mango krema za roke - nenormalno lepo diši
9. Blistex cherry Berry balzam za ustnice - mmmmm kako prijeten okus in vonj :) pa še ustnice so navlažene



1. Špageti iz pečice z bolonjsko omako (objavim v kratkem recept)
2. Gosti sok s smetano in aparat za delanje smetane
3. Novi papirčki za mafine
4. Po dolgem času nalakirani nohti
5. Stojalo za slike (trenutno brez slik, ker so bile stare vse zaprašene)
6. Čokoladi mafini z rumom in višnjami
7. Pana cotta s sadjem in višnjevim sokom
8. Mafini pred peko
9. My favourite quote


4 komentarji:

  1. super fotke. kot zmeraj. :)
    in imava enako kremo za roke. omamno diši, kajne?. :)

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  2. Blistex cherry??? Kje se da to dobit, must have it :)

    OdgovoriIzbriši