sobota, 30. marec 2013

Nail of the day (NOTD): Essence Lime up and green&blue dots

Hej hej,

Ne vem kaj se to dogaja z mojimi manikurami:P haha... Povsod pike, pike in pike... Zadnjič sem čisto ponesreči odkrila buciko in zdaj z njo pikam po manikurah :) haha

Uporabila sem Essence zeleno-rumeni lak Lime up, ki je prekriven s samo eno plastjo.




Malce se mi je manikura spackala, ko sem nanesla nadlak. Vseeno je zdržala 4 dni na nohtih.
Je vam ta barva všeč? Jaz nisem ravno ljubitelj rumeno-zelenih nohtov:) hehe... In mi je bilo prav čudno... :)

6 komentarjev:

  1. Meni je ta barva noro všeč. Pike so kul, ker so preproste in toliko različnih kombinacij se da narediti, izgledajo pa vedno lepo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala :) ja res je enostavno pikat po nohtih :) hehe.... Na to barvo se moram pa še navadit :)

      Izbriši
  2. tudi moji so rumeni, samo bolj pastelno rumeni., se mi zdi, da je ta barva idealna za pomlad in poletje. ., :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz imam trenutno obsesijo s pikami, haha. Če tko cute zgledajo!

    OdgovoriIzbriši