sreda, 28. avgust 2013

Mix & Recipes: Sladki grehi poletja (Sweet little sins)

Hej hej,


Poletje se več kot očitno poslavlja, jaz pa sem za vas pripravila moje poletne pregrehe :) 

Tri top stvari, ki jih poleti nikakor ne sme zmanjkati :) 

V zmrzovalniku mora vedno biti sladoled. Jaz imam raje kremaste okuse. Sadni mi sploh niso všeč oz. se le redko odločim za sadni okus (no edino 100% veganski sadni sladoled mi je super. Tega sem šele pred kratkim odkrila). Pri sladoledu ne gledam na ceno. Vsaj ne več. Kupim tisto kar mi je dobro. Se mi je že zgodilo, da sem želela prišparati kak euro na sladoledu, pa smo ga s težavo pojedli :) hehe. Zakaj bi se človek mučil? Če že grešimo, vsaj dobro grešimo :) Obožujem Ben&Jerrys sladoled, Carte d'or in pa Snicker, Kitkat ipd. 


Druga top stvar, ki je ne sme manjkati v hladilniku oz. doma pa je sadje. Ogrooomnooo sadja. Obožujem ananas, jagode, nektarine, lubenico, melono,... in še bi lahko naštevala. V bistvu imam rada vso sadje. V bistvu mi še najmanj pašejo jabolka. Sicer se zgodi, da pozabimo na sadje in potem rešimo zadevo pred gnitjem tako, da naredimo sadno solato. Vsak dan bi jedla sadje, če bi mi ga kdo narezal in postregel na krožniku :) hehe. No, v službi sem kar pridna. Za malico pojem vedno dosti sadnih zadevic.


Tretja top stvar, ki sem si jo poleti parkrat privoščila pa je ledena kava. Kavo sem na hitro naredila z mojim super avtomatom, notri sem dodala malo mleka, sladoled in na koncu še smetano. No smetano sem v bistvu dala gor samo enkrat (da sem poslikala vso zadevo, hehe).


Kakšne so pa vaše poletne pregrehe?

15 komentarjev:

  1. Se podpišem pod vse troje :) Slike izgledajo pa yummy :)

    OdgovoriIzbriši
  2. yummyy :) tudi jaz sem ljubiteljica vsega tega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Letos si niti enkrat nisem privoščila ledene kave, ojoj. Sladoleda sem precej pojedla, največ pa sadja, ki ga jem za zajtrk in malico redno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res ne? Še imaš čas :) sladoledu se tudi jaz nisem mogla upreti :)

      Izbriši
  4. Prva dve zakon, pri zadnji pa bi samo sladoled snedel ker ne pijem kave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe:) lahko si pa leden kakav narediš :) Tako kot otroci pijejo "ledeno kavo"

      Izbriši
    2. Se strinjam. Tudi jaz ne pijem kave. :D Pa tudi kakava ne več. Tako da bom kar ostala pri večnem sadju in sladoledu, dodajam pa oreščke :D

      Izbriši
  5. Si že probala Movenpick sladoled? Božanski je!

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veš, da nisem.... ali pa se ne spomnem:) Kater okus priporočaš?

      Izbriši