petek, 23. avgust 2013

Review: LUSH - Fresh farmacy cleanser

Hej,

Danes vam bom predstavila ta opevan čistilec za obraz, Fresh farmacy, znamke LUSH. O njem se nekaj malega napisala tudi zadnjič, ko sem vam predstavila njihovo masko za obraz.

Nekaj osnovnih informacij si lahko pogledate tukaj, jaz pa vam bom predstavila svoje mnenje o izdelku. 

Zaenkrat uporabljam izdelek tri tedne, vsak dan zjutraj in zvečer. V osnovi imam suho kožo, s predeli kjer se konstantno delajo mozoljčki (ob strani lic, pod brado). Zavedam se, da je verjetno krivo tudi moje konstantno dotikanje obraza, kar se moram odvadit. 
Že nekaj let nazaj sem prenehala uporabljati vse preparate, losjone in tonike za obraz, ker mi je kozmetičarka rekla, da sem si obraz preveč izsušila in naj se vrnem nazaj na osnovo - navadno milo in brisača. To sem počela kar nekaj časa in koža se je res izboljšala, vendar sem imela po uporabi navadnega mila vedno tak zategujoč občutek na obrazu + zdelo se mi je, da nisem odstranila vseh ličil. 
Po uporabi Fresh farmacy čistilca za obraz pa tega občutka nimam. Obraz imam res čist in mozoljčki se lepo sušijo. Ok, pustimo mesečne izbruhe, ki jih punce dobimo "sajvemozaradičesa", ampak zaenkrat sem s tem res zadovoljna. 


Počasi se lotevam tudi spremembe prehranskih navad. Počasi zato, da ne bo to prevelik šok za telo :) hehe. Poskusila  bom izločiti vse nepotrebne sladkarije in pa mlečne izdelke iz prehrane (to sem enkrat že naredila zaradi zdravstvenih težav) ampak sem se odločila, da bom zadevo ponovila, ker se mi je takrat to konkretno poznalo na koži. Vsekakor pa moram v svoje življenje vnest več športa. To sedenje v službi in za knjigo doma me počasi že nervira. :) Kdo bi si mislil, ha? :)

Kakšne so pa vaše izkušnje? Večina punc in tudi fantov hvali tole milo. Imate še kak predlog zame :) 

11 komentarjev:

  1. Hahahaha, a se preveč z mano na šihtu družiš? Me veseli, da si pogruntala, da je potrebno najprej prehrano in navade spremenit ;). No kakorkoli... odkar ne dajem na svojo kožo popolnoma NIČ (več kot 1 leto), s kožo ni problemov :). O rekreaciji pa ne bom zgubljala besed, ker veš, da sem zasvojena z njo ;).
    Držim pesti, da ne ostanejo tvoje namere samo pri besedah. Te bom spodbujala, ko pridem nazaj ;).
    Tudi to milo vsebuje tu mač svinjarije za tvojo kožo. Glede na sestavine. Ampak bejbe ve ste še mlade in tudi jaz sem eksperimentirala v vaših letih ;).

    Natalija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe o Natalija pa na dopustu bere moj blog :) hehe. Kako lepo :) Ja se strinjam...treba lepo po vrsti...ti bom dovolila, da me malce v rit brcneš, če bo posegala po čokoladi :) hehe

      Izbriši
  2. Tale maska zveni dobro, Lush ima nasploh same fajn stvari :) Pa good luck s spremembami navad, upam da ti bo šlo :) Meni se tudi mlečni izdelki direkt na koži poznajo, zato edino kar še imam je mleko v kavi, ostalo sem izločila pa niti ni krize :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja meni je super :) Hvala, upam, da bo ratalo:) Jaz sicer mlečnih stvari ne pijem/jem :P ampak joooj najtežje se je odpovedati čokoladi :) hehe

      Izbriši
  3. Vesela sem,da sem odkrila tvoj blog.Imaš kar nekaj koristnih stvari,ki pridejo še kako prav.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Kvalitetni in naravni kozmetični preparati delajo svoje (sam še naravna ličila in čistilne preparate uporabljam, tud Lush znamko), prehrana in gibanje pa tud prispevata k boljšemu počutju in lepši koži. Sama sem se lotila diete "jamskega človeka - paleo dieta" in začela s tekom in kolesarjenjem - čis neki novga kokr pa tolaženje s hrano na kavču pred tv-jem k pridš z 8urnega šihta kjer sediš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja, ne govori :) sedenje res počasi ubija... Kolesarjenje ni zame (ena slaba izkušnja)...:P tek pa hmmm :P nikoli ne reci nikoli :) vsekakor moram nekaj narediti.... :)

      Izbriši
    2. na iPhončka si naložiš eno od appov za running training da ti narekuje tempo hoja-tek da se počaš ufuraš v tek, super zadeva ;)

      Izbriši
  5. Torej ti je to milo ok? Ker jaz sem kar dolgo obraz umivala s čistilnimi mleki itd itd, uporabljala nešteto stvari za čisto kožo, na koncu pa dejansko edina stvar ki je, je tekoče milo in brisača, dobesedno. Je pa res, da ne očisti vsega make-upa, zato še s čisto nežnim tonikom očistim ostalo "umazanijo" ;) .. Glede športanja, itd. : ti samo najdi motivacijo v sebi, in pol bo vse samo steklo :)

    Visit me: http://keepingupwithmarcela.blogspot.com/2013/08/back-to-school-makeup.html :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja dejansko mi to milo odstrani ves make up. Sem nekaj casa uporabljala navadno milo pa mi ni vsega odstranilo iz obraza. To lush milo je res dobro. Sem ga zacela uporabljati po priporocilu kolegic in mi ni zal:)

      Glede sporta pa itak... Rabim motivacijo hehe :)

      Izbriši