torek, 12. avgust 2014

Recipes: Chocolate muffins (easy recipe)

Hej hej,

Naj vas najprej opozorim, da je to res en nezdrav recept za muffine. Vedno pečem iz navadnih sestavin, me pa že nekaj časa mika ta ameriški "na easy" stil pečenja. Uporabila sem že v naprej pripravljeno mešanico za pečenje muffinov (znamke Spar). Notri sem dodala samo dva jajca, 80ml olja in pa 150 ml vode. Vse skupaj sem po navodilih tri minute mešala s paličnim mešalnikom in pekla 30 minut na 160 stopinj (ventilacijska pečica). 

Muffini so bili presenetljivo dobri. Sicer so malce bolj "pocasti" oz. lepljivi kot ponavadi, ampak so za pojest. 

Vsekakor pa ostajam zvesta svojim "zdravim" različicam muffinov. En tak recept lahko najdete tukaj. Sicer niso tako čokoladni kot te spodaj, ampak so vseeno dobri. 

A ve ste že kdaj poskusile te v naprej pripravljene praške za izdelavo peciv? Vam je všeč? Jaz sem to včeraj prvič poskusila, pa moram reči, da mi navadna priprava na peko muffinov ni odveč, tako, da se te v naprej pripravljene mešanice verjetno ne bom več posluževala. 




                                                                    Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

2 komentarja:

  1. Če sem iskren, sem mogoče res celo enkrat preizkusil eno izmed mešanic, samo že dolgo časa nazaj, še predno sem se dobro znašel v kuhinji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aja:) Mene je pa tako firbec matral pa sem že večkrat šla mimo v trgovini... zdaj sem se pa odločila, da poskusim:) V bistvu sploh ne vem zakaj se ljudje odločajo za to maso, ko je pa tako enostavno speči mafine z moko itd. :)

      Izbriši