petek, 2. januar 2015

Review: Facial cleansing brush from Hofer (Ščetka za čiščenje obraza iz Hoferja)

 Hej,

dva tedna nazaj sem si v Hoferju kupila ščetko za čiščenje obraza. Ker je bila samo 19,99 EUR sem tvegala in jo vzela. Zaenkrat sem s ščetko zadovoljna. Ščetine so hkrati dovolj nežne in dovolj močne, da imam po uporabi svež in čist občutek na obrazu. Pozimi imam probleme s suho kožo na določenih predelih in ta ščetka uspešno odstrani odmrle celice in koža je enakomerna. Poleg sem dobila tudi nastavek na katerega lahko nastaviš vato, ki jo pomočiš v svoj najljubši tonik, in si ga tako utreš v kožo. Super zadeva. Lahko tudi vato pomočimo v odstranjevalec ličil in s krožnimi gibi in vrtljivim nastavkom uspešno odstranimo ličila. Priznam, za odstranjevanje ličil ne uporabljam te napravice, ampak samo za čiščenje obraza s ščetko ter nanašanje tonika (takrat, ko se spomnem). 

Kaj pa v Hoferju pravijo o tej ščetki?
Na spletni strani so zapisali sledeče: 
- za temeljito čiščenje kože zjutraj in zvečer ter prijetno masažo obraza
- nastavek s ščetkami iz mikrovlaken s kože odstranjuje nečistoče in odmrle celice
- dodaten nastavek z vatnimi blazinicami za preprosto odstranjevanje ostankov ličil s čistilnim losjonom (uporabljate lahko vse običajne vatne blazinice)
- 2 hitrosti
- z zaščito pred razpršenim vodnim curkom IPX5
- vključno z etuijem za shranjevanje in baterijami








Ali tudi vi uporabljate kakšno ščetko za obraz? Mene je vedno mikala tista Philips-ova ampak mi je bila malce predraga.

3 komentarji:

  1. Tole pa zgleda zanimivo, pa še dokaj poceni je :D Moram nekoga poslat pogledat, če se še kje kakšna najde. Imam neko ščetko za obraz, ki so jo prodajali v Top shopu, pa je zraven še nastavek za stopala, pa kao odstrajevanje dlak...ampak uporabljam samo krtačko za obraz. Pa je že rahlo stara, tako da bi bilo tole super :D Olaz mi je malenkost predraga =/ Mi je pa še vedno nekoč cilj do Clearsonica prit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je poceni v primerjavi z drugimi znanimi firmami. Verjetno pa opravi enako delo. :)

      Izbriši
    2. Jaz sem jo pred parimi dnevi kupila znižano :D Nisem pa še preizkusila... Nekako se mi ob 3 zjutrej ne da še s tem ubadat.

      Izbriši