ponedeljek, 14. december 2015

Recipes: Cheesecake z vročimi jagodami

Hej,
 
zadnjič sem na internetu našla recept za cheesecake z vročim sadjem. Seveda, sem mogla spet malce eksperimentirati in prilagoditi sestavine, da bo ta tortica dovoljena tudi tistim, ki se izogibamo OH in sladkorju.
 
Kaj potrebujemo?
 
400g grškega jogurta
500g sirnega namaza (če ga ni dovolj, lahko dodamo Mascaropone)
90g sirotkinih beljakovin (jaz jih nisem imela in sem uporabila kar sirotkino mešanico za proteinske palačinke)
40g sladila Sukrin Melis
3 jajca
2 beljaka
 
Vse sestavine zmešamo skupaj (jaz jih zmešam kar ročno, ker se mi ne da za vsako stvar iz omare jemat mešalnika) in jih zlijemo v pekač za torto (jaz sem uporabila pekač s premerom 26cm). Maso pečemo najprej na 130 stopinj (ventilacijska pečica) 35 minut, in nato še na 165 stopinj 50 minut. Na koncu maso ohladimo. Cheesecake mora biti super hladen in šele takrat lahko čez polijemo vroče sadje. Jaz sem uporabila zmrznjene jagode in jih prevrela z malo vode in z žlico Sukrin Melis.
 
Rezultat je bil odličen.
 
Naslednjič vam pokažem še podobno verzijo cheesecake s pomarančami. 
 




Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar